Nu exista produse in cos Vezi cosul Intra in cont

ACASA  |  NOUTATI  |  CIPURI RESETABILE  |  SUPORT TEHNIC  |  CONTACT  |  SERVICE  |  AJUTOR  |  G & G  |  ECO BOX  |  Schimb 1la1

CATEGORII PRODUSE

CIPURI RESETABILE
CIPURI RESETABILE
PRODUCATORI
REDUCEREA DESEURILOR - 2023

 

GDPR – Informare pentru clienti

Marketing Direct

 


GDPR: De ce vorbeste toata lumea despre asta?

Pana in prezent, fiecare tara UE era libera sa interpreteze si sa implementeze propriile reguli pentru protectia datelor. Din data de 25 mai 2018, "General Data Protection Regulation” (GDPR) a intrat in vigoare, ceea ce inseamna aceleasi reguli pentru toate tarile UE. Acest regulament a fost creat ca raspuns la procedurile moderne de prelucrare a datelor, in special procesarile efectuate de marile companii de tehnologie si de marii giganti digitali, de problemele de securitate a datelor, utilizarea e-mailurilor etc., si pentru a avea o politica unica de protectie a datelor pentru intreaga Europa. GDPR are in primul rand rolul de a imbunatati drepturile de protectie a datelor pentru cetatenii UE si sa stabileasca ce masuri de protectie sunt necesare in acest sens in noua epoca digitala.

 

 Fara e-mailuri si telefoane in scopuri de marketing?

Este posibil sa fi auzit zvonuri ca dupa intrarea in viguare a GDPR va fi imposibila apelarea sau trimiterea de e-mailuri catre persoane fizice fara consimtamantul lor prealabil. Acest lucru se datoreaza faptului ca articolul 6.1 (a) al GDPR stipuleaza ca trebuie obtinut consimtamantul persoanei pentru a procesa datele personale, si anume:"Consimțământul ar trebui acordat printr-o acțiune neechivocă care să constituie o manifestare liber exprimată, specifică, în cunoștință de cauză”

 

Articolul 6.1(f) - Interesul Legitim & Testul de echilibru

Deci, cum putem sa continuam sa sunam si sa trimitem e-mailuri de marketing respectand noul regulament daca este necesar consimtamantul prealabil? Cu siguranta asta inseamna ca marketingul direct este mort!

Foarte important, exista exceptii. In ceea ce priveste marketingul direct, vom opera in conformitate cu clauza de interes legitim, asa cum este prevazut in Articolul 6.1 litera (f):

"Interesele legitime ale unui operator, inclusiv cele ale unui operator căruia îi pot fi divulgate datele cu caracter personal sau ale unei terțe părți, pot constitui un temei juridic pentru prelucrare, cu condiția să nu prevaleze interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, luând în considerare așteptările rezonabile ale persoanelor vizate bazate pe relația acestora cu operatorul."

 

Care este interesul legitim pentru TOKO si pentru clientii sai?

TOKO are dreptul de a desfasura activitati comerciale in conformitate cu legislatia UE, cu activitati de marketing direct, activitatea noastra principala este comertul cu ridicata. In mod similar, clientii nostri au dreptul de a vinde produsele si serviciile lor si de a le comercializa. Punctul 47 al GDPR stipuleaza ca marketingul direct poate fi un interes legitim. In decembrie 2017, au fost clarificate diverse aspecte legate de GDPR de catre UE. S-a confirmat ca "Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct poate fi considerata un interes legitim."

 

Drepturile si libertatile persoanelor fizice?

Ce se intampla cu drepturile si libertatile indivizilor, pe care GDPR incearca sa le protejeze?

Desigur, luam in considerare si respectam aceste aspecte. Pentru TOKO asta inseamna ca pe langa impactul juridic direct al utilizarii datelor lor, trebuie luat in considerare si impactul emotional. Respectam asceste drepturi ale persoanelor pe care incercam sa le contactam in scopuri de marketing. Regulamentul GDPR asigura dreptul persoanelor fizice de a fi “uitate”, si dreptul de a accesa informatiile pe care le detinem si de a schimba orice informatie incorecta. Noi informam oamenii despre drepturile lor si respectam deciziile acestora privind drepturile asigurate de GDPR.

 

Echilibrul dintre drepturile individului si ale companiei

 Pana acum am vazut ca TOKO are dreptul sa desfasoare o campanie de marketing direct, iar oamenii au drepturi si libertatile privitoare la utilizarea datelor cu caracter personal. Deci, cum putem sa stim care drepturi sunt mai mari? In UE, se aplica un "test de echilibru", asa cum este prevazut in avizul grupului de lucru pentru protectia datelor. Inainte de procesarea datelor cu caracter personal si inainte de lansarea campaniilor de marketing, TOKO evaluaeaza impactul pe care il vor avea actiunile sale asupra individului, respectand drepturile acestuia.

 TOKO are politici foarte clare cu privire la procedurile de apelare telefonica si de trimitere de mesaje prin e-mail si alte mijloace. TOKO va aborda intotdeauna aceste actiuni cu amabilitate si intr-o maniera profesionala.

 

Bune practici aplicate de TOKO

 

TOKO face...

 Contactam oamenii doar in timpul orelor de program - avem grija sa nu va deranjam la ore nepotrivite.

 Contactam oamenii de un numar corespunzator de ori – nu facem recontactari decat in cazul prospectilor care au aratat interes.

 Contactam doar persoanele care au cea mai potrivita functie in cadrul companiilor in care lucreaza, potrivita cu scopul in care se face contactarea.

 Trimitem e-mailuri folosind o segmentare avansata a bazei noastre de contacte, pastrand o relevanta cat mai mare a mesajelor pentru publicul tinta.

 Trimiteti un numar rezonabil de e-mailuri de marketing pe campanie (in mod uzual 4 mesaje pe campanie pe luna).

 Trimiteti e-mailuri numai la adrese de lucru ale oamenilor. In colaborarea cu persoane juridice nu folosim adrese personale, decat in cazul in care acest lucru ne este solicitat explicit.

 Respectam drepturile oamenilor de a renunta la primirea de e-mailuri in scopuri de marketing.

 Stocam in baza de date doar informatiile minime necesare pentru stabilirea unei relatii de afaceri (in principal numele contactului, e-mail de lucru, numar de telefon si adresa URL).

 

TOKO NU face...

 Nu contactam clienti sau prospecti in afara orelor de program.

 Nu apelam repetat un contact si nu trimitem multiple mesaje electronice intr-o perioada scurta de timp. Norma este o data sau de doua ori pe zi pentru un prospect interesat.

 Nu contactam persoane a caror functie nu este relevanta pentru produsul sau serviciul pe care incercam sa il promovam.

 Nu trimitem mesaje cu acelasi continut, catre toata baza de contacte, fara ca acest continut sa fie relevant pentru toti destinatarii.

 Nu trimitem mesaje "Spam", adica nu trimitem un numar mare de mesaje care sa contina aceeasi informatie intr-un interval scurt de timp.

 Nu folosim adresele personale ale persoanelor fizice (in special Gmail, Yahoo, etc.) decat daca acest lucru este solicitat explicit.

 Nu trimitem mesaje e-mail persoanelor fizice care si-au exprimat optiunea de a fi sterse din lista noastra de newsletter.

 Nu stocam date personale care nu sunt relevante pentru o relatie de afaceri, de exemplu data nasterii, starea civila, religia, preferintele politice, etc.

 

Protectia implicita a datelor cu caracter personal

 La TOKO, tratam serios protectia datelor si facem acest lucru implicit, chiar dinaintea aparitiei regulamentului GDPR. Am implementat masuri tehnice si masuri organizatorice care sa arate ca am luat in considerare protectia datelor in toate activitatile noastre de prelucrare. Aceste masuri includ, dar nu se limiteaza la:

"Dreptul de a fi uitat" - vom sterge toate datele cu caracter personal, cu exceptia adresei de e-mail care va fi pastrata pentru lista noastra de suprimare a campaniilor de marketing.

 Stocam datele cu caracter personal in conditii de siguranta, pe un server securizat (HTTPS)

 Va furnizam, la cerere, toate datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le detinem, pentru a respecta "dreptul de acces la date".

 Politica noastra de confidentialitate detaliaza cum efectuam colectarea si stocarea datelor.

Am desemnat un responsabil de protectie a datelor pentru a informa si a consilia cu privire la obligatiile impuse de GDPR. Acesta asigura instruire, monitorizarea respectarii regulamentului, ofera consultanta si coopereaza cu autoritatile de supraveghere.

Efectuam periodic un audit de securitate a datelor cu o companie exterioara, pentru a ne asigura ca luam toate masurile pentru a pastra datele noastre securizate.

 

Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati folosind adresa de e-mail: dpo@toko.ro, sau accesati site-ul nostru http://www.toko.ro/termeni_conditii.htm.



OFERTELE SAPTAMANII
Nici un produs
PRODUCATORI