Serviciul de înlocuire 1 la 1
La TOKO ne mândrim cu calitatea produselor noastre. Cu toate acestea, înțelegem că pot apărea probleme neașteptate. Acest serviciu vă asigură că, în cazul în care primiți un produs defect, veți primi unul nou, fără costuri suplimentare.
Ce Este Serviciul de Înlocuire 1 la 1?
Acest serviciu reprezintă o garanție că în cazul în care primiți un produs defect, TOKO va înlocui acest produs cu unul nou, fără costuri suplimentare.
Când se Aplică?
-
Produsul a fost cumpărat direct de la noi și se află în perioada de garanție.
-
Produsul prezintă defecte de fabricație sau nu funcționează corespunzător.
Excepții Generale
-
Defecte Cosmetice: Defectele pur cosmetice, care nu afectează funcționalitatea produsului, nu sunt acoperite.
-
Produse Modificate sau Reparate: Produsele care au fost modificate sau reparate în afara serviciului nostru tehnic nu sunt eligibile.
-
Utilizare Necorespunzătoare: Produsele utilizate în condiții nepotrivite nu sunt acoperite.
Excepții Tehnice Specifice
-
Probleme legate de Cip: Dacă problema cu cartușul este legată de recunoașterea cipului de către echipament, o verificare tehnică este necesară. Aceasta poate include înlocuirea cipului sau rescrierea cu un resetor Unismart.
-
Versiunea de Firmware: Dacă echipamentul are o versiune de firmware care blochează folosirea consumabilelor compatibile, acesta nu poate fi înlocuit fără o verificare tehnică.
Motivul Excepțiilor
Excepțiile sunt stabilite cu scopul de a preveni situații în care înlocuirea produsului 1 la 1 nu va rezolva problema de fond. În astfel de cazuri, o verificare tehnică detaliată poate oferi o soluție mai eficientă și poate evita repetarea problemei. Aceasta ne permite să abordăm problemele într-un mod mai eficace, asigurându-ne că soluțiile oferite sunt cele mai potrivite pentru fiecare caz în parte.
Cum să Beneficiați de Serviciul 1 la 1 ?
-
Contactați un Agent de Vânzări: După completarea formularului, luați legătura cu agentul dvs. de vânzări pentru a valida cererea de înlocuire.
-
Validare și Expediere: Odată ce cererea este validată, veți primi un colet cu produsul nou printr-un serviciu de "colet la schimb". Acesta înseamnă că, atunci când veți primi coletul cu produsul nou, veți preda în același timp coletul cu produsul defect.
(*) Completarea acestui formular presupune si incarcarea unor fisiere. Din aceasta cauza este necesara autentificarea cu un cont Google. Daca nu detineti un cont Google, puteti trimite un mail catre service@toko.ro cu urmatoarele informatii:
Subiect: Problema de Garantie - Cerere de schimb 1 la 1
3. Numele reprezentantului:
6. Codurile TOKO sau Descrierea Produselor, si numarul de bucati returnate (care au probleme de garantie):
7. Descrieti defectul reclamat:
Va rugam sa atasati fisiere (PDF, imagini sau video) care sa evidentieze defectul reclamat.
O poza sau un scan ne pot ajuta sa rezolvam mai rapid cererea dvs.
Va multumim pentru intelegere. Rezolvam cat mai rapid posibil solicitarea dvs.
|